Gå til innhold

Lov å glede seg?


singingmama

Anbefalte innlegg

Vi har termin 13.august (tror jeg) og gleder oss veldig til å bli foreldre. Gleder oss med forbehold får man vel si. Tør liksom ikke hoppe i taket og juble enda... Vi fikk positivt resultat på test(er) for nesten to uker siden, og tiden går såå sakte. Vanskelig å holde det hemmelig, når man er så gira!! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har termin 5.august og vi er også veldig, veldig spente. Har liksom ikke helt sluppet ut jubelen enda, men har fortalt det til noen venner og kollegaer. Det er jo så klart lov å glede seg:) Et lite mirakel er jo på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fikk pos test for 2 uker siden er vel termin tidligere enn 13.aug?

Ellers fikk du pos test bare ca 1 uke etter EL og det er fryktelig tidlig...

 

Vi har fortalt det til mange...er fryktelig glade etter 2,5 år som prøvere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå jeg kjenner følelsen. Vi har termin 2 august. Har sagt det til noen heldige utvalgte men er så rart å ikke kunne rope det ut :) Men legen min rådet oss til å si det til noen, da man ofte trenger noen å snakke med om man skulle være så uheldig å spontanaborterer. Jeg var hos legen i dag på 1. gangskontroll. Tiden går så alt for sakte. J :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette opplever jeg og. Tiden går så uendelig sakte, skulle gitt mye, for å være litt mer siker for si det sånn :)

 

Vi klarer ikke helt og glede oss enda heller. Ja det er kos, menog rart og annderledes, og veldig tidlig. men vi har sagt det til de nærmeste og viktigste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer liksom ikke å glede meg helt enda fordi jeg er så redd for at noe skal gå galt. Kommer nok ikke til å slappe av før uke 12-13...Gleder meg til man kjenner liv hver dag:) men tiden går sakte ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gleder meg masse!! er skikkelig redd for fødsel, men skal prøve å snakke med jordmor om dette... har termin 2august....

 

gleder meg til at alle vet det og til at jeg kjenner liv... det blir liksom så mye virkeligere da... foreldrene våre skal få vite det på julaften :) jeg har skrevet dikt til mamma og pappa :) gleder meg skikkelig til å få høre reaksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi hopper ut i det med begge beina, regner med å fortelle det på venners julebord i morra, selvom det er tidlig. Endel veit vi prøver og kommer til å si det til de... Det er jo kun 10% sjanse for at det faktisk går galt, så vi får være positive!

 

En av gutta på jobb så på meg i dag og spurte om jeg var gravid.... Jeg ble helt perpleks og svarte nei.... Kan ikke innrømme noe sånt i kantinekøa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...