Gå til innhold

noken fleire som har det sånn som meg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fekk nett ein mld av svigermor,som sikkert var meint til mann min,eller ein av brødrene hans...

Der stod det at faren og ho var heilt sjokka.

dei fekk vite i går at me skal ha nr 3.Veldig kjekt at svigers gler seg...(ironi) høyrest ut som det er verdens undergang....

Nå sit eg her og berre grin og grin....

Heldigvis så vart mamma og pappa superglade....godt det er noken som er fornøgd med barnebarna sine....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi det er ikke moro å få vite. Venninna mi hadde det sånn da hun ble gravid. Svigerforeldrene var ikke spesielt glade da hun ble gravid, hun var 18. Men da jenta kom er det de som elsker den jenta mer enn noe annet. De skjemmer henne bort og skulle gjerne hatt henne hos seg så ofte som mulig. Det er fryktelig kjipt å få vite sånt. Jeg og hadde blitt knust. Hadde jeg fått en sånn melding tror jeg at jeg hadde blitt så sint og skuffet at jeg hadde konfrontert de med det... Jeg ville vite hvorfor de føler det sånn. Man tar det jo ganske personlig av å få høre det der.

Skrevet

Fikk en litt lunken mottagelse her også gitt!!

Vi venter nr 3 i mars. Fortalte det allerede i sommer(juli-august) og første reaksjonen jeg fikk fra min mor var; "Å hærregud! Enda et barn? Har dere ikke nok med de to dere har?"

Jeg ble helt sjokket og målløs!!!

Men litt etterpå unnskyldte hun seg og sa at hun reagerte slik pga at vi har en gutt som nettopp har fårr diagnosen Asperger syndrom. Hun så for deg at det ble mye på oss.

Svigers virket også litt lunkne, men klarte å skjule det godt.

Uansett....mannen min og jeg hadde vurdert lenge fram og tilbake om vi skulle ha nr 3 eller ikke og mener det det er opp til oss og vi vil eller ikke. Dette er et etterlengtet barn...like mye som de to vi har fra før! Var veldig provosert av reaksjonene i starten og erget meg mye over det.

Nå har heldigvis alle har vent seg på tanken på enda et barn og gleder seg stort med oss.

Skrevet

Uff ja me får tru dei kjem seg...Vart berre så skuffa over den meldingen eg fekk....Er veldig tette ungane våre...elste blir 3 i februar og minste blir 1 i april...men me har alltid ønska oss tette ungar...Sjølv om denne ikkje var planlagt,har eg vore gla siden eg fant ut at eg var gravid...Håpa sjokket legg seg snart,så dei kan begynne å gle seg over barnebarnet sitt...

Eg er veldig masse aleine med ungane,så ho er vel redd eg skal bli utbrent og utslitt...!!!!

Skrevet

Hva sto det i meldinga da? Sikkert som du sier at hun er bekymret for at det blir masse på deg.

Mine 2 første er tette. 19mnd mellom dem. Nå er de 4 og 3 år og har veldig utbyte av hverandre. Leker og er venner nesten(!) bestandig.Koser seg i hverandres selskap.

Det blir 3 1/2år mellom nr 2 og 3 her.

Skrevet

Det sto berre "både eg og faren din er sjokka"..-...men mld var jo ikkje meint til meg...den var nok meint til mann min,eller ein av brødrene hans....Har ikkej høyrt frå ho etterpå...og no skal me snart opp på besøk og sove der i dag...

Skrevet

Kan jo hende de er sjokkert på en positiv måte da, eller har de kommet med andre kommentarer som tilsier at de ikke liker det?

Føler med deg, herregud, hvem blir ikke glade når de venter barnebarn??

Bra du kan trøste deg med at dine foreldre ble glade da, dine svigers har tross alt ingenting med deg og din kjæres valg her i livet!

Hadde jeg vært sønnen til dette paret har jeg ihvertfall satt foreldrene mine på plass. går da ikke an å oppføre seg sånn!

lykke til videre uansett!

Skrevet

Ho har sagt før at no må me vente ei stund før neste mann kjem...så veit at ho ikkje er sjokka på ein positiv måte...

Men eg har funne ut at eg drit i dei...er mitt barn..me som bestem..me som har valgt dette her...så få dei meine nett kva dei vil....

Heldigvis har eg mamma og støtte meg til...og søstrene mine...dei er supre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...