*mam* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvor lang tid kan det ta før syklusen kommer i gjenge igjen etter p pille slutt...?
Babyønske �� Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Kan dessverre ikke svare annet enn at dette er svært individuelt og nesten umulig å gi svar på. Det avhenger av hvor lenge man har gått på de, hvilken type og merke. Men jeg kan fortelle min egen erfaring og jeg gikk rett inn i normal(28 dagers) syklus etter å ha gått 1 1/2 år på trionetta.
*mam* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 oki.. jeg har gått på jasmin i under ett år.. gikk en uke mer forrige måned. Gått like lenge nå men ingen tante rød enda... Krysse fingrene å håpe.
Skatt i magen :) Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 jeg sluttet på pillene for 3 uker siden nå.. Hadde da gått på yasmin i 6 år... Så jeg venter i spenning her jeg også Kjøpte eggløsningtester, begynte å teste rundt dag. 11, men neida, ingen EL kom.. Så jeg vet ikke jeg, ikke sikkert jeg har hatt noen EL denne mnd, eller så har jeg kanskje blitt gravid rett etter mensen.. Man vet jo aldri Føler jeg har noen tegn iallefall, men det kan være psykisk også... ekstremt trøtt stikninger/murringer i magen.. lite matlyst.. drikker ENORMT (må stå opp flere ganger om natten for å drikke..) Å tisse må jeg hele tiden... (kan være pga at jeg drikker så mye )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå