ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg føler meg gravid, men er tydeligvis ikke det iflg billigtesten.. Samtidig har jeg enda ikke fått IKM Usikker, jaaa....
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 har du ikke fått IKM? altså som i ikke kommet mens? Du har mens?
pøber´n & je Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 De billigstestene slår ut akkurat når de føler for det. Bruk en annen test
Adalis Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Har du ikke kommet til IKM? Altså har du testet før du venter mensen?? Ellers mente du at du ikke hadde fått mensen enda?? Hvis du ikke har fått ikm, altså, det er enda noen dager til du skulle hatt mensen, så er det godt mulig at testen blir negativ fordi du tester for tidlige. Vent til ikm du, og prøv å teste da.
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Joo, skulle hadd den på lørdag.. men neida.. ikke en eneste antydning på at den kommer :/ Så hvordan vet jeg hvor jeg er i syklusen nå? hjeeelp... er jg gravid? skal dra å kjøpe en ordentlig test idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå