LaPaysanne Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har Simo kombivogn, og småen har vokst ut av bagdelen. Mener å ha lest at man kan feste den lille, myke "kalesjen" som fulgte med bagen i fotenden av sportsdelen, slik at man liksom får en "bagvogn" likevel. Føler meg passe blond nå, men finner ikke ut hvordan den skal festes! Noen som kan hjelpe? Det er en 2006-modell.
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har også denne, men står for tiden i bhg, så har den ikke her og kan sjekke. Synes å huske at det skal festes med trykk-knapper.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har også den (2007) men har ikke sett så nøye på den enda siden bagen fremdeles passer. Men såvidt jeg skjønte så skal de knappene på "kalesjen" knappes på, på en eller annen måte=S Du får gi en lyd om du finner ut av det så vi vet til senere;) (vognen er i bilen, så kan ikke prøve...)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hatt to modeller av Simo kombi (2004 og 2006) og på begge disse har det vært trykknapper på den lille kalesjen som har kunnet festes i selve vogndelen. Men på min 2006 mod plundret jeg litt, for den lille kalesjen måtte på ett vis puttes litt under og draes bakover for å finne det stedet som passet å kneppe den på. Lykke til, håper du får det til. Er en utrolig grei måte å kunne ha "bag" litt lenger.:-)
LaPaysanne Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Eureka! Takk for alle innspill, og en spesiell takk til lailamor 3 Altså: Selve trekket til sportsdelen sitter festet til innsiden av ramma med to trykk-knapper på hver side. Løsne trekket fra knappene, knepp kalesjen på trekket, brett ned den øverste kanten på kalesjen og knepp den ene knappen som er igjen på hver side fast til selve rammen. Ingen knepping på undersiden. Hilsen blonde no more
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Å, så greit at du forklarte det=) Dette må huskes til vi må bytte selv;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå