Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det 8 minus grader ute. Ville dere latt jenta ligge ute? Hva ville dere evt hatt på henne? Er så i stus når det er så kaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at dersom det er under 10 minus kan de trygt ligge ute... men åtte er jo ikke så langt unna... :-) Saueskinnspose er i hvertfall et must, mener jeg... det isolerer og gir en fantastisk varme. Sørg for å ha noe godt under, ikke bare over, for vogna er ikke "tett"... Min ligger ute i body med lange ermer, strømpebukse, genser, hals, lue og varmedress med tette hender og føtter.... oppi en saueskinnspose tror jeg han vil ha det bra i åtte kalde... her er det bare et par minus, så han ligger med dyne og helsepledd pakket rundt seg ennå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...