Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 I dag er det 8 minus grader ute. Ville dere latt jenta ligge ute? Hva ville dere evt hatt på henne? Er så i stus når det er så kaldt.
tonemelone Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har hørt at dersom det er under 10 minus kan de trygt ligge ute... men åtte er jo ikke så langt unna... :-) Saueskinnspose er i hvertfall et must, mener jeg... det isolerer og gir en fantastisk varme. Sørg for å ha noe godt under, ikke bare over, for vogna er ikke "tett"... Min ligger ute i body med lange ermer, strømpebukse, genser, hals, lue og varmedress med tette hender og føtter.... oppi en saueskinnspose tror jeg han vil ha det bra i åtte kalde... her er det bare et par minus, så han ligger med dyne og helsepledd pakket rundt seg ennå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå