Gå til innhold

En lite deppe innlegg fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei og sliten nå.

Samboer reiste i nordsjøen igår og det pleier gå helt fint den første uken. Blir ikke sliten før mot slutten av turen hans. Men nå er jeg drittlei etter bare dag to... Er pyton og levere datteren i barnehagen med lillebror på slep, ut og inn av bilen, på og av med kjelerdress, kan ikke gå på do uten å ta han med da han har lagt sin elsk på stikkontakter, ledninger og ovnen som står på gulvet!!

Nå sitter han i en stol og spiser på et hoppetau, stakkar.. Burde heller ikke sitte så lenge der siden han ikke klarer sitte selv.

Jeg burde fått av meg joggebuksen, fikset meg på håret og sminket meg, men orker ikke...

Har funnet masse nye rynker også.. :(

Har ikke engang giddet å ta på meg truse idag. Kjennes ut som jeg har grått i hele natt (har ikke det engang).

Nei, idag virker alt meningsløst. Hvorfor skal jeg stelle meg? Har jo ingen ærend ute, hjulene på vognen er tomme for luft, det er jo ingen som ser meg her inne likevel.

Venter egentlig bare på at jeg skal hente datteren min i bhg...

Burde underholdt gutten min og...

Nei, æsj, for en dag!!!

Meningsløst innlegg var det også, måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff. Får håpe morgendagen bringer deg litt mer energi og lyst til å gi deg selv et lite løft, i form av å kle deg greit og sminke deg litt. Det å få luft i hjulene er bare et ork, men så fort det er overstått, så er det jo bare så deilig. En ting mindre å gjøre :)

Kom deg opp av "sofaen", få deg litt luft, så vil du nok føle deg litt bedre. Ev. lei deg en videofilm du kan se i kveld, etter at barna har lagt seg. Gjør noe godt for deg selv :) Du må ikke sminke deg for å gå ut. Børst håret, kle deg som vanlig, nok til å føle deg vel, og gå ut nå :)

Inviter ei venninne som selskap... Gjør noe helt annet :) Ingen som kan ta barna et par timer, slik at du kan stikke på kino?

Håper du kommer deg opp igjen av bølgedalen!!

Klem fra meg til deg :)

Skrevet

sånne dager er kjipe....kjenner til det...

har nesten en sånn dag i dag jeg også, men jeg venter mannen min snart hjem, og da skal jeg legge meg litt....

er drit sliten etter ikke å ha sove i natt, og da setter nakken i gang(nakkeskade)

ikke noe trøst for deg dette, men vi er flere som har sånne dager....

prøv å finn på noe å gjøre da?? lage noe?? rydde litt, som h*n kan være med på....

uff, vet det ikke er moro men...kan føles litt bedre etterpå....

Skrevet

Sunt å få blåst det ut!

Unn deg selv en dag i joggis og med trollmorhår, spis mariekjeks og yoghurt til middag og se noe koselig på tv til kvelden. Du skal se at det ser lysere ut i morgen! Dessuten har ingen barn vondt av å ikke bli underholdt hele tida.

*klemmer deg godt*

:-)

Skrevet

Slike dager kan jeg ogsaa ha og noen ganger saa sitter jeg inne hele dagen aa bare har det jevlig,men det eneste som hjelper er aa faa fixet haaret,ta paa sminke og for din del ta paa truse og KOM DEG UT AV HUSET.

Bra for deg og lillebror:)

Skrevet

Åå, tusen takk for støtten, dere... Helt ærlig, nå sitter jeg med tårer i øynene.. hehe, blir visst lett rørt idag også... :)

Har ihvertfall fått truse på (!), sminket meg litt og tatt på meg en bukse jeg ikke har gått med siden før jeg ble gravid! Så det hjalp jo litt... :)

Får gå på butikken og handle litt, tenker jeg... Litt luft hjelper nok!

Takker for klemmene, klemmer tilbake :))

Skrevet

Kjop deg en sjokolade paa butikken .

Det er medesin for sjelen og en stor "hurra" for at du fikk paa deg gammel bukse:)

Skrevet

Hehe, skal kjøpe en stooooor plate!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...