1jente+1spire Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 jenta mi på 6mnd. vil ikke ha melk/flaske lenger? bare griner når jeg prøver å gi henne? andre som har hatt/har det sånn eller vet hva som kan gjøre det? har fått nan hele veier er hun lei?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Nå har jeg ammet begge mine, men de har hatt en nekteperiode i den alderen, ja. Får hun fast føde i tillegg?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Får hun grøt/middag i tillegg? Kan være hun bare har en streikeperiode. Du kan jo prøve å gi med kopp, eller fingermating. Ved fingermating kjøper du en sonde på apoteket. Putt ene delen av sonden ned i flasken og tape andre enden på fingen din eller en smokk. Når hun da suger på fingen eller smokken kommer det melk fra flasken og hun får i seg drikke. ellers er det ikke så mye å stresse med, gi henne godt med grøt/middag og vann til drikke så går det sikkert over om ikke så lang tid. Er hun syk kanskje?
1jente+1spire Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Hun får grøt og fruktmos. Håper bare det er en streike periode, for det er så kos med flasken, men kan det være tenner? hun er ikke syk verfall
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Kan godt være tenner også ja=) kjenner du noen tenner? har du gitt henne sånn smøremiddel som du smører på gommene? år ihvertfall kjøpt på apoteket.
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Kan godt være tenner. Vi hadde flaskenekt i ca to mnd fra rundt 6-8 mnd, da måtte vi bare gi med kopp. Og plutselig kom det ut to fortenner oppe og to fortenner nede, på en gang, og etter det var det greit med flaske igjen. Har nok gjort vondt å få ut de tennene.
1jente+1spire Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 ok, håper det for over:D men takk for hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå