Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har klart det store.. Mista nøkkelknippe mitt!! Henta lillemor i barnehagen i går. Låste bilen og låste meg inn hoveddøren til leilighetskomplekset.. Lillemor fikk et raserianfall mitt i trappa, satt meg ned sammen med ho. Da hadde jeg fremdeles nøklene i handa. Kom opp til leiligheten vår, trengte ikke låse opp den døra for samboer var hjemme. De reiste vekk i går ettermiddag. Etter at de var dratt fant jeg ut at nøklene var borte. Hva gjør jeg nå? Jeg er fange i min egen leilighet!! Skal på jobb om 2 timer, men har ikke bilnøklene.. Har heller ikke nøklene til hoveddøra. Leita overalt!! Tror kanskje jeg la dem igjen i trappa, men de er ikke der. Fikk ikke sove i natt, trodde hele tiden jeg hørte noen som prøvde å låse seg inn, skrekk og gru!! Dessuten har bilen vår sånn trykk pip pip og blink blink nøkkel (hvis noen skjønte den Så hvis folk stiller seg ute på plassen er det bare å trykke på en knapp så kan de kjøre avgårde med en bil til 200000! Er så sinnsykt fortvila...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Oj... uffda... har du sjekket i alle lommer? sekken til datteren din? kanskje datteren din har funnet den og tatt den inn på rommet sitt eller noe? lykke til med letingen ihvertfall!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Leita overalt. Alle lekekassene, alle hyller, oppi skoene, i kjøleskapet...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Stakkars deg - for et mareritt... Håper dere finner ut av det. Er ikke noe slags lokale i første etasje der noen kanskje har levert de fra seg hvis de har funnet dem i trappen da?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Sjekka det og, ingen nøkkel er kommet til styrelederen. Har hengt opp lapp i ganga om at jeg har mista de og håper det er en ærlig sjel som har funnet dem.. I mellomtiden må jeg finne ut av hvordan jeg skal komme meg på jobb (elendig busstilbud, burde reist for 4 timer siden) og hvordan jeg skal komme meg inn igjen kl 23.30 i natt. ev må jeg sove på trappa...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Kan du ikke avtale med en nabo som kan låse deg inn i kveld da? og ta taxi til jobb?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jo det blir nok taxi til jobb og hjem igjen.. Kommer på ca 1200 kr... Kjenner ingen naboer, men må nesten bare høre med noen....
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Sett deg med penn og papir og skriv ned alt du gjorde da du kom hjem i går, og så går du i dine egne fotspor. Prøver å finne ut hvor du la nøklene. har du letter under benker, bord etc? mellom puter. SIkker på at du har sjekket riktig jakke?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Har sjekka igjennom hele leiligheten. Alle jakker, oppi alle sko, i kleskapet, kjøleskapet, mellom håndklene på badet, you name it! Tror jeg la den fra meg i oppgangen da snuppa fikk raserianfall, og der er den ikke lengre. Dvs noen har den, og forhåpentligvis blir den returnert.. Er så sinnsykt fortvila... Herregud, er det muuuuulig????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå