to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Skal vi tiden flyer! Litt delte føleser for det. Noen ganger føles det som at det går litt for fort for meg dette her. Har en toåring fra før som selvfølgelig krever sitt, så da er det ikke full fokus på svangerskapet hele tiden. Men gøy er det alikevel. Skal bli herlig å sitte med en liten baby om noen uker, og gutten vår som skal bli storebror, spennede!
~falck~ har fått baby! Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei hei... Jeg har også termin 5 mars:) Og skal ha en gutt:)) Og har ei på 2 år fra før.. *hehe* Gleder meg helt villt til å få baby igjen...
Happy H Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 velkommen inn her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan skrive under på at d e travelt m en 2åring i huset samtidig som man e gravid, men fordelen e jo at svangerskapet går mye fortere.. eg har i tilleg hatt bryllup å tenke på + at vi flytter i nytt hus om nokken daga, så tror denne babyen dukka opp før eg vet ordet av d=) 46dager t termin idag!=) Lykke til videre!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Alt på en gang altså, hehe, kan tenke meg det er travelt ja. Gratulerer med ekteskapet:-) Lykke til til deg også!
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Gøy at vi har samme termin da:-) og at vi begge har en/ei på to år. Skal bli gøy med en til ja, gleder meg også villt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå