Gå til innhold

Det kløøøør down under..... (intime detaljer, sorry)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer egentlig på om flere har det sånn eller om noen vet hva det kan være?

Har hatt det sånn i maaaange år, egentlig. Kommer og går med jevne mellomrom.

Har hatt sopp infeksjoner mange ganger, men kjenner hvis det er det, da klør jeg inni skjeden også.

Men slik som nå klør jeg liksom bare på huden rundt.

Altså på de ytre leppene og på huden over urinrøret/klitoris (er det "hetten" det kalles?)

Ikke er det spesielt fuktig der heller alltid, selv om det selvsagt kommer hyppigere hvis jeg går med en trang jeans e.l. en hel dag.

Hjelper av og til med Canesten, men tror virkelig ikke alltid det er sopp. Hjelper med zink-salven til bebisen også... :)

Har ingen kjønnssykdommer.

Dette er egentlig noe jeg har slitt med i mange år. Klør helt intenst noen ganger, så blir jeg sår, så gjør det vondt istedet...

Kan jeg være allergisk mot vaskemiddel eller noe? Bytter ofte vaskemiddeltype, så bruker ikke en type fast...

Ble sikkert rotete, dette innlegget, men håper dere skjønner likevel... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville holdt en knapp på allergi ja! Kjenner ei som er allergisk for bind f.eks. (men hadde det vært dét så hadde du antagelig lagt merke til sammenhengen)

Skrevet

Ja, brukte mye truseinnlegg da jeg var gravid, det var forferdelig. Det ble så tett, huden fikk ikke puste i det hele tatt virket det som. Har ikke fått mensen tilbake etter fødselen, så har ikke brukt bind på lenge. Men husker at det var mer problematisk da, ja.

Skrevet

jeg har det også slik og trodde jeg var den eneste.

jeg har funnet nesten ut av hvorfor tror jeg. det kommer nåe jeg vasker meg med DR GREVE intimservietter og når jeg barberer meg nedentil og det begynner og vokse ut igjen. får noen hår innforbi og kansje det er de som skiller så det glør. jeg vet ikke, men tror det er en av de to tingene kansje.

av og til klør det så at det begynner og blø. jeg tror heller ikke det er spopp for jeg har også hatt det og mener ikke det er det.

men jo mere jeg klør j sårere og rødere blir jeg og får sår som blør og klør bare mere da. men det hjelper med sinksalve hos meg også.

Skrevet

Ja, sånn har jeg det og! Godt å høre vi er to... :)

Kjenner det godt etter barbering., ja, stikker litt her og der og da klør det også. Og når jeg begynner å klø, så klør det bare mer etterpå, for da blir det jo sår som skal gro.. Og så har vi det gående!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...