Gå til innhold

Hva kan jeg bruke hybelkaniner til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg samlet sammen en stoor sekk sist sesong, og tenkte jeg skulle lage noe fint til jul. Men jeg lurer litt på hva annet enn juletrepynt jeg kan bruke dem til? Nytt nisseskjegg til far kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo spinne hybelkanin-garn av dem, og strikke en genser? (Den blir sikkert kjempefin!). Eller kanskje tove en ....?..... kanindrakt?

Skrevet

Kjønnshår er in igjen, så det er jo en mulighet. Sjøl har jeg egenproduksjon av slikt, så jeg vurderer å lage julegave til svigermor av kaninene.

Skrevet

Lime kaniner i skrittet liksom?

Skrevet

Yep. Og supplerer du med en dusk på stjerten og et par fluffy ører er du mannens egen playboybunny.

Skrevet

Neeeeiiii! Ikke lime, det blir jo kjempevondt. Har du ikke sett en sånn tåpelig elefanttruse? "Kanin-truse" ikkesant? (Hvis det er til en mann, kan kaninen jo liksom ha en gulrot i munnen.).

Skrevet

Ideene strømmer på!

Jeg så forresten en hannelefant klø seg på magen - og det var ikke med snabelen, nei.

Skrevet

Du kunne jo brukt dem i en gryterett eller noe. Saftig og godt kjøtt av de der:o)

Skrevet

Pepeprkakehus er jo nedstøvete når man skal spise dem uansett, så det er jo i grunn det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...