Gå til innhold

Omvisning på føden =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen som skal på omvisning på føden? Jeg skal på omvisning på Fredrikstad i dag, er 33+4 =)

kanskje litt tidlig ? Men jeg har sååå mye å gjøre fremover så må bare ta det nå :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Har bestemt meg for å ikke ta omvisningen jeg. Men fortell gjerne hvordan det var etterpå. Jeg er 33+0 i dag så vi har termin ganske på likt. Kanskje vi møtes på føden :-)

Skrevet

Har ikke vært på omvisning, og skal ikke det heller. Jeg skal også føde på Fredrikstad, så morro! Jeg er 33 uker idag :o) Kanskje vi sees der nede når den tid kommer!

Skrevet

Så utrolig morsomt =) Følte at jeg var den eneste januarmammaen her inne som skulle klekke i Fredrikstad ;) haha!

Hvor er dere fra? gamle ??=)

'Relativt ung jeg da, "bare" 20 ;p

Skrevet

Så moro å se Fredrikstad-damer her! :-) Jeg skal ringe i dag og be om omvisning. Fødte forrigemann i Tønsberg, så jeg vil gjerne se hvor det skal skje denne gangen. Skriv litt om det etter omvisningen da. Jeg er 36 og bor i Onsøy. Termin 20. januar.

Skrevet

Er 30 år jeg da. Og venter ei lita jente :-) Blir spennende å se om de har sett riktig :-)

Skrevet

var på omvisning på st.olavs i går, og angrer ikke på det. var veldig greit å se hvordan det er der, og bli litt kjent med systemet.

Skrevet

Jeg er i feb.klubben da....termin 7.feb. Jeg bor i Frogn/Akershus og er 32 år gammel :o) Venter mitt andre barn.

Skrevet

Det er en omvisning i dag kl. 14.15 - er ledig der =)

jeg skal oppdatere vettu =)

Skrevet

Jeg venter en liten gutt jeg da, Christoffer ;)

Sitter å angrer på at jeg ikke har bestillt 3D ul jeg nå, var inne på www.ultralydklinikken.no og så, men er kanskje litt sent nå *=(

Skrevet

Jeg har vært på omvisning i dag, står litt om det på skravle:o)

Skrevet

Hva er egentlig poenget med å ha omvisning der du skal føde?

Skrevet

jeg var på innskrivingstime på Bærum sykehus i dag, og trodde det var inkludert omvisning da - men det var det ikke...

men, men... får vel tidsnok vite hvordan det ser ut der...

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir vi da, for den lille i magen gjemte seg så godt :o) Blir en flott overraskelse når h*n kommer ut til verden!

Skrevet

Hei Fredrikstad-damer!

Vi var på omvisning i Fredrikstad forrige uke. Har dere noen tanker om hvilken avdeling dere vil føde på? Jeg heller mot B2 pga skepsis mot å føde i en vanlig dobbeltseng på B7, men vet ikke helt... Noen andre som har tanker?

Forøvrig har jeg termin 21.januar, kanskje vi sees?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...