Gå til innhold

Pynter dere også juletre med hypeklaniner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så fint med de hvite dottene på treet, ser ut som snø nesten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Hva gjør dere egentlig hjemme hos deg siden dere får hvite hybelkaniner?

Skrevet

Hos meg er hybelkaninene mer opptatt av å voldta marsvinene til ungene så de egner seg lite til juletrepynt:-)

Skrevet

Glemte å skrive at vi har juleverksted og pudrer dem hvite med melis først.

Skrevet

Hypeklaniner har jeg ikke sett, men så er jeg også et husmoremne av dimensjoner *børster beina før jeg tar på sokker*

Skrevet

sikker på at du ikke smører dem inn med overskuddslageret av canestensalve da:-)

Skrevet

Vi produserer gråsvarte hybelkaniner. Mye av produksjonen står jeg selv for, med manken min. De egner seg forøvrig ikke til annet enn å tette til sentralstøvsugeren.

Skrevet

Jeg trodde i lang tid at sentralstøvsuger faktisk sugde sjøl og fortløpende (som Gløggpupper, etter sigende), så jeg ble veldig skuffa da jeg skjønte opplegget.

Skrevet

I huset vårt er det påbud med slippers..

Skrevet

Sentralstøvsuger er no dritt. Min har iallefall altfor lite hull, som fører til at ting setter seg fast. Og da er det ikke bare å stikke handa inn i røret nei, når tingene sitter fast langt inne i veggen! Og det har absolutt ingenting med at jeg støvsuger litt for sjelden, hehe.

Skrevet

Duploklosser på plukkes opp for hånd, ikke støvsuges. Det samme gjelder også halve knekkebrød.

Skrevet

Det er jo ikke alltid så lett å få øye på slike bagateller på forhånd. Når det singler og hyler i veggen, er det forseint.

Skrevet

Her pyntes det med hundehår. Ser ut som litt stivt englegullhår. Hvis jeg legger godviljen til...

Skrevet

Ungene kunne få tove engler av de hvite hundehårene. Han røyter ganske mye... Det finnes jo gensere laget i hundehår, hva med å starte produksjon av julepynt? Definitivt en foretningsidè.

Skrevet

Økologisk julepynt. Vintage..

Skrevet

"Hybelhunden", økologisk vintagejulepynt som setter sitt særpreg på ditt hjem. Kjøp fem, få hundelukta med på kjøpet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...