mamma til yalisa Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Fikk oppskriften her søndag, og handlet inn og laget suppen i går kveld. Den smaker kjempe godt, og har allerede begynt å rense systemet (tok en smakeprøve i går kveld). Skulle egentlig på trening i formiddag, men måtte utsette det. Hyppig bruk av toalettet i dag er grunnen he he. Men nå gjenstår det å se om jeg klarer en uke med suppe da???? Er ikke den mest standhaftige slankeren nei, men nå må noe gjøres. Får prøvfall :-) Flere som går på den, eller har prøvd? Virker den? Går man fort opp igjen etterpå?
Prish Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har ikke prøvd,men kunne tenke meg en oppskrift hvis du gidder...
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg prøvde...men sprakk etter tre dager, he he;o) Håper du er flinkere enn meg da - lykke til:o)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Fysj! Prøvde meg på den suppa en gang. Smakte ikke godt. Holdt ikke ut en dag engang. Mitt råd er å heller legge om kostholdet og livsstilen til både deg og din familie. Det kan jeg love funker Lykke til med suppespisingen (yak...)
-MtG- Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ettersom jeg har sett så er det alt for lite kalorier i den dietten. Det som skjer da er at du vil gå ned mye de første dagene, så vil kroppen senke forbrennngen fordi den ikke får nok næring. Når du da begynner å spise normalt, vil kroppen suge til seg alt den får og du vil legge på deg igjen. Gjerne litt mer enn det du har gått ned. Jeg vil heller anbefale å gjøre varige endringer i ditt vanlige kosthold og bevege deg litt mer. Spis ofte(hver 3. time)og i små posjoner. Spis mye grønnsaker, frukt og magert kjøtt. Og dropp smør på brødskiva og reduser sausen på middagen:) Med noen små enkle grep så sparer du mange kalorier og vil etterhvert gå sakte men sikkert ned i vekt, men sultekurer lønner seg sjelden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå