☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 som har termin i begynnelsen av januar.... OG JEG MISUNNER HENNE SÅÅÅÅÅÅNN... savner sånn tiden da jeg var gravid... for 1 år siden var jeg 5-6 mnd på vei og hadde verdens fineste lille mini mage.. *buhu* føler meg ikke helt ferdig med det å være gravid nei...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har ei svigerinne som har termin 9 januar, og jeg er også misunnelig!!! Hehe.. Håper jeg får gleden av å få gå gravid en gang til! =)
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Du er ikke alene om det... Har hatt to aborter og en konisering på under et år. Jeg har et inderlig ønske om å få oppleve underet om å gå gravid en gang til og krysser fingre og tær for at neste gang, ja da går det...
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 stella polaris: kan jeg spørre hva konisering er ? huff...jeg håper også at du får oppleve det engang til,det er så herlig og høres ut som om du virkelig fortjener det ... klem !
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Konisering er et inngrep hvor de fjerner deler av livmorhalsen pga celleforandringer. Gjennomførte det på fredag, er sykemeldt nå, i alle fall ut uka og har fått klarsignal om å prøve igjen så fort jeg slutter å blø. Er en viss fare for for tidlig fødsel, men det har ingen innvirkning på fruktbarheten, så krysser fingrene for at det går veien denne gangen.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg kjenner bare mer og mer at jeg er ferdig =) Er ikke misunnelig på gravide i det hele tatt.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 da er du heldig =) da vet du at du er ferdig med produsering og bare kan nyte resten av livet =)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jepp =) Godt fornøyd med to stykker og gleder meg til å følge de opp gjennom oppveksten.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Kine: Når kommer nr 2 da? hehe så babysyk som du er er det vel ikke lenge igjen...=) begynner å bli gravidsyk jeg også her...
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 ja det kan jeg tenke meg =) fins jo ikke noe mer moro og gledesfylt enn å se de små vokse opp =)=) gleder meg som en unge jeg =)
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2007 pinnekjøttet: nei altså.. jeg KAN ikke få en nuy helt enda.hehe.. vil egentlig vente til marcus er 5-6 år.. haha.. klarer jeg det tro ?? tvilsomt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå