blondie87 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Argh.. jeg ønsker meg en baby i magen!! NÅ!! Sambo sier han også ønsker seg dt, men ikke enda.. Når jeg spør når han kunne tenke seg dt da, så blir han bare sur å sier at jeg må slutte å mase.. Han har 2 barn fra før, så skjønner at han ikke er like gira som meg enda.. men vi har snakka om dette i over 1 år og jegsynes det begynner å bli på tide nå. Det synes tydeligvis slekta mi og hans slekt også...De nevner det hvær gang vi treffes! Blir så trist å lei når jeg gåt å tenker på det hele tiden og han vil ikke snakke om det engang! Noen synspunkter? Er jeg for masete??
ellemmelle og bitteliten Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Skjønner veldig godt hvordan du har det, men i de aller fleste tilfeller fungerer masing heller motsatt, hvertfall er det min erfaring. Så etter mange runder har jeg kommet frem til at det som funker best er å la det ligge og heller la han ta det opp sjøl..selv om det ikke alltid er så lett :-) Hvis han maser på deg om noe du ikke er så interessert i akkurat nå så blir du kanskje litt lei av det du og? :-) Ellers så har du jo kommet inn på rett sted, her er det folk i akkurat samme situasjon og noen flytter herfra og inn på "bli gravid" sidene også så det er absolutt håp for oss med kjipe (på det området) kjærester også ;-) Men du er jo ung og har masse tid foran deg, jeg derimot som begynner å bli gammel og grå må snart få litt fortgang i sakene her Ønsker deg masse lykke til, ting ordner seg alltid for snille jenter! :-)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Det høres kanskje ut som om dere bør komme fram til et kompromiss dere i mellom... for han har jo ikke noe i mot ideen, bare tidspunktet. Og jeg opplever også at mas ikke har noe særlig for seg, annet enn å gjøre mannen mer negativ til alt sammen. Prøv å vinkle barn som en positiv ting, på en indirekte måte, slik at han ikke opplever det som mas... og gi det litt tid. Man er jo to om å få barn, og når begge parter ikke ser helt likt på timingen, så må man jo finne på en løsning for passer for dere begge. Du er ennå ganske ung (selv om du kanskje ikke liker at jeg sier det), så du har litt bedre tid enn ei som meg som allerede er over 30 år og ikke vil vente for lenge av medisinske årsaker. Selv om du er utålmodig, så kan det jo være fint å tenke på at dere skal prøve om ett år framfor å ikke vite om mannen din noen gang vil ha barn... Lykke til uansett!
blondie87 Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. desember 2007 Tusen takk for flotte svar..! godt å vite at andre også føler det samme som meg. Jeg er klar over at jeg er ganske ung enda, men føler jeg er klar for barn, utdanelsen er i boks, har fast jobb. Og jeg og sambo har bod sammen i snart 3 år og vært sammen i 5. Meeen, jeg får bare ta tiden til hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå