Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Blir så irritert og skuffet over samboer/barnefar. Jeg sliter med å få småen i seng hver kveld, ganske vanskelig til tider. Så spør jeg om samboer kan gå inn å gi smokk og stryke litt på lillegutt, til han sovner igjen(når han våkner igjen å gråter). Som oftest har han en unnskyldning på å ikke gjøre det, som f.eks han skal på do, eller skal se det som går på tv. Men hvis han orker å gå inn, så sier han at han henter han, og tar han med inn i stuen. Dette har hendt, og da blir det enda vanskeligere å få han til å sovne. Så da ender det opp med at jeg må gå inn.. Er utrolig lei av dette.. Er alle fedre slik eller? Og når jeg spør om han kan være med lillegutt når jeg skulle vært på butikken, så passer det heller som regel ikke. Og hvis han sier ja, så må jeg skynde meg, og helst reise på den nærmeste butikken... Er det bare meg, eller syns flere at dette er dårlig gjort av han? Vi krangler mye. Har 9år sammen bak oss..
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor gjør han sånn? Fordi du lar han. Man får den mannen man fortjener.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Vanlig og vanlig:-) Dere er jo noenlunde ferske som foreldre, så det tar vel litt tid å lære seg teknikken som gjør dere til bra foreldre:-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Ja kanskje det. Men hjelper ikke å si noe uansett...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ikke så ferske foreldre. Vi har en på 8år oxo.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Da bør du filleriste gubbefjærten din litt:-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 det er søren meg ikke greit..IKNOW !! INGEN må komme å si at mann får som man vil...jeg har akkurat samme problem!! Jeg har funnet ut at det er usikkerheten hos enkelte menn som kan gjøre det..de takkler det ikke! jeg fikk tips fra helsestasjonen om å reise bort en helg gjerne hvis det lar seg gjøre,da må han ta mer ansvar for det..eller faste kvelder ute hos noen...
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Tror jeg på. Nei, man får ikke den mannen man fortjener, men damer har en tendens til å styre så mye at mennene blir passive. noen menn er duster uansett.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Skulle jeg reist bort, så måtte jeg nok tatt med meg lillegutt. Gjelder kvelder oxo... Men får vel prøve å ta enda en prat med han... HI
Dronningen! Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Grunnene til at mannen din tar med barnet ut i stua er jo fordi du skal ta over! Ikke ta en alvorsprat med han , du er ikke moren hans...... Dra bort fra en dag til en annen og la mannen din erfare litt selv hvasom er viktig for deres barn. Du har da vel ikke 3 unger??
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Ingen alvorsprat. Bare høre om hvorfor han er slik:-). Kanskje jeg får et skikkelig svar denne gangen.. Men fy så lei jeg er av dette.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå