Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Ordne, bake, vaske, hva skal man spise og hva skal man ha på. Hva med å ta det litt piano og kose seg i førjulstida? Hos oss blir det jul selv om sovereommene ikke er rundvasket. Lover.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 akkurat det der tror jeg ikke noe på ;p
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Soverommet bør du nok vaske late kjerring!!!! Eneste stedet i huset som masseproduksjon av hybelkaniner pågår kontinuerlig:-) Så hvis du ikke vil ha høna full av hybelkaniner til jul og at staken til mannen ikke skal se ut som en miniatyrjulenisse pga aggresive hybelkaniner, så bør du vaske soverommet også:-)
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Nå puler vi oppi senga, og ikke under.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Her brukes hybelkaninene til å lage julepynt med. Da får vi nemlig kanskje råd til et par sokker til ungen til jul.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 hybelkaninene flakser opp i senga også.... uhygeniske kjærring der du er:-)
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Ikke mine. De er veloppdragne og holder seg pent under senga.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 jeg farger hybelkaninene i sølv i år og strør de på treet. Gjenbruk er tingen. Dessuten blir de jo bare større og større?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå