LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er helt ute av synk med hva jenter på den alderen driver med jeg....
Sørland-snuppa Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 polly pocket og puppy og kittet pocket
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Og i fare for å virke helt idiot....hva er det?
Sørland-snuppa Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 hehe. jeg har ei dater på 6 år selv. så hvet hvor poppulært det er. det er poppulert helt opp til 10 11 år tror jeg. polly pocet er noen bittesmå dukker med masse tilbehør og puppy og kittet pocket er noen bitte små hunder og katter. bare spør i lekebutikken så viser de deg så kan du jo se. det er veldig populærte. hvertfall her i kristiansand ivertfall
LivetErEnLek Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 mp3 spiller har hun, men det pocket-greiene virker som noe hun sikkert vil falle for, så går for det jeg tror jeg-. Takker og bukker :-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 hva med spill? tanteungen min er 7 år......hun får bl.a. junior geni og alias junior. kjempegøy for hele familien!!!
Sørland-snuppa Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 ja spill er også en veldig god idet. og så er det en cd som heter Celine den liker mange jenter i den alderen. det er ei i fra granpri junior
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå