Minnie Mom Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Skal kjøpe dunpose og har bestemt med for å kjøpe en type med lammeskinn oppi. Har da sett for meg Lammy posen som selges på Barnas Hus til 2.500 kr pris. Men så kommer det en ny pose som kan bli 130 cm lang, den selges via Lilleprinsen.no. Usikker leveringstid (kommer på nyåret) og jeg har termin 13. januar. Er ikke lammeskinn i bunnen, men det er visstnok ekstratilbehør som man kan kjøpe. Koster 1.690 kr pluss lammeskinn. Er så usikker.., trenger man egentlig vinterpose som er 130 cm lang? Lammyposen er 115 cm tror jeg. Og hvis jeg går for Lammy, skal jeg kjøpe den til fullpris nå, eller skal jeg håpe at den kommer på salg i romjula eller over nyttår? Vet at den er på tilbud til 1.800 kr av og til.. Men da kan jeg jo risikere at de ikke har igjen den fargen jeg skal ha.. Fint å ha posen i hus før jul, men kjipt hvis den kommer på tilbud etterpå.... Ikke at dette er noe verdensproblem.., men får ikke bestemt meg.. )
prego Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 hva med voksipose? koster ca 2300, og den har du jo lenge..
Minnie Mom Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Har voksipose fra før, men den er det ikke plass til i softbagen. Har også bæreplate, men vil gjerne at babyen skal ligge i bagen siden hun er så liten på vinteren.. ) Dessuten bruker storebror voksien i sin vogn når han sover hjemme. Men ellers er det jo et godt forslag.. )
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Voksiposene er jo kjepeflotte Jeg jobber i barnehage, og ser daglig på alle små som skal legge seg til å sove i vognene sine. Voksiposen passer jo sinnsykt lenge da, og når dem er litt store for den, kan den brukes som dyne. Får kjøpe lammepose å ha oppi. Jeg hadde satset på noe barnet kan vokse i. det vil være bhov for noe godt og varmt å ha i vognen frem til de er ca 3 år (kanskje lengre) hadde det vært meg, så hadde jeg tenkt langsiktig. Er jo riiimelig dyrt dette da.
Minnie Mom Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Vet ikke om jeg helt forsto hva du mener; du synes ikke jeg skal kjøpe ny pose? Som sagt så trenger vi en til siden voksien er i bruk, dessuten vil jeg ha en pose som jeg får oppi softbagen.. Ja, posene er dyre, men ser på det som en langtidsinvestering. Disse posene holder jo i mange år.. ) Eller mener du at jeg skal gå for posen som kan bli 130 cm lang?
Hvitkløver2020 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har Odenwalder posen (med bamse inni) til min på 20 mnd. Den er varm, kan brettes ut til teppe og holder lenge fordi den er lang!! Dette er samme merket som Lammy-posen=) Kjempe fine=) Jeg skal ha en til i april å kommer til å kjøpe en sånn pose til. Storebror bruker sin i barnehagen:) Denne kan brukes som sovepose til barnet er 3-4 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå