Gå til innhold

Ååååå, SÅ SUR!!!! (klage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

=(=(=( Koseposene mine ble sendt den 6 desember fra burfjord og har bare ligget på postkontoret i tromsø til den 10, da først ble de sendt videre til oslo, og ligger der enda!!!!

Pakken fra sparkjøp ble sendt fra kokstad (20min med bil herfra) og er heller ikke kommet enda!!! over 18 dager siden jeg bestillte, og det er jo liksom gavene jeg skal pakke om og sende videre!!!

Snakk om å bruke tid! Tviler sterkt på at pakker som sendes den 16 desember kommer frem, når de ikke engang klarer å levere gaver/pakker som er sendt i slutten av november=(

Venter,venter og venter....

Har gledet meg sååååå lenge til å kunne sitte meg ned og pakke inn gaver med julemusikke i bakgrunnen og virkelig komme i julestemning, men neida=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

slik skjedde med meg en gang oxo, men da hadde jeg klart å sette på feil postnr:S skulle skrive 2815 og hadde skrevet 3815... den var på norge rundt tur.. sjekk om du har gjort det.. oxo ringer du bare postkontoret:)

Skrevet

Hvorfor bestiller du ting på nett som du kan kjøre og hente 20 miutter unna? Og tror du det er bare du som skal sende ting i posten til jul? Er en grunn til at man skal være ute i god tid.

Skrevet

Gløgg med rosinpupper

Stått opp på feil side av sengen idag du eller?

Hva vet du om at HI har bil og kan kjøre de 20 minuttene og hente det hun har bestillt?

Kanskje hun rett og slett ikke kjører bil og ikke har noen som kunne bli med henne og hente det.

Og jeg tror nok hun skjønner at det er andre enn bare henne som skal ha post før jul, men hun har jo tross alt bestillt i ganske god tid da.

Skrevet

Ikke med tanke på at hun skulle ha pakken, så pakke den om og sende den videre. Og nei jeg har stått opp på min side av sengen som vanlig. Gidder da ikke klatre over gubben for å komme meg opp.. da kommer jeg meg jo ikke opp heller..

Skrevet

Nei jeg kjører ikke bil! Og sambo kunne sikkert kjørt meg på nærmeste sparkjøp som faktisk bare ligger 5min unna med bil;)

MEN jeg bestillte som sagt i slutten av november!!! OG det er fordi jeg ville slippe unna alt stresset, stå i kø, finne riktige størrelser osv... Myyye enklere å bare bestille fredelig og rolig fra stuen;) Trodde liksom ikke det skulle ta SÅ lang tid siden hovedkontoret til sparkjøp ligger 20 min unna!!! DERFOR suuuuuur!

Men nå har jeg lært, og kommer nok ikke til å bestille noe fra sparkjøp igjen. Og hva sier du om koseposene mine da? som har ligget på samme postkontoret siden den 6 og ikke blitt sendt videre? min feil det også?:P

Skrevet

Posten er irriterende noen ganger. Særlig med at de skal sende alt til oso før man får det. Du kan jo prøve å ringe for å purre?

Skrevet

Er akkurat det jeg skal!;)

Skrevet

Snakket med posten nå!

De hadde rukt unormal tid, og den skulle vært i posten i dag!

Men den ligger i oslo... Kanskje den kom til bergen i morgen. Grrr=(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...