jompa & lille<3 2011 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 noen som har erfaring med denne vogna? har sett litt på den og syns den ser så god ut.. Noen som vet om den tar stor plass i bil feks...?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Har selv denne vogna:=) Og jeg er veldig fornøyd med denne. Den er lett,stor bag,lett og trille og fin og se på. den tar ikke større lass en for eks simo.
**geisha**06♥08 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Ville ikke byttet vogna for alt i verden!! Er super fornøyd. Kjøpte den da jeg skulle ha lille snuppa, ho er nå 16 mnd og skal bruke den til lille akrobaten som kommer i mai:) Bagen er stor og god, har sportsunderstellet som er helt super å trille. Rett og slett kjempefornøyd!! Lykke til!!
jompa & lille<3 2011 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Hørt noen nevne noe om en glippe mellom kalesjen og sportsdelen.. Og at ungen ikke kunne ligge der om vinteren pga det trekker veldig...har du opplevd det?
jompa & lille<3 2011 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 ååå så bra:) takk for tilbakemeldingene:)
Lille`mor & lillebøll Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 har ikke oplevd den glipa som det er snakk om. Ikke på min egen eller andres vogner i barnehagen jeg jobber i. Duo edge derimot blir den en himla glipe på,derfor har den ekstra kalesje.
jompa & lille<3 2011 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 såpass ja... Jeg har vel bestemt meg for smart duo kombi vogna:) i brun og svart:) falt for den med en gang jeg så den:)
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Trodde ikke man fikk sportsunderstell på de vogenen, jeg.. Da vi kjøpte vår fikk vi beskjed om at vi ikke kunne få det. Ellers så kan jeg si at jeg så at vognen kom på andreplass i en test (husker ikke helt hvor...) og det eneste som trakk ned da, var at det sto at den var litt vond å legge sammen. Men ellers var den suveren. Vi har ikke brukt vår enda, men den virker veldig bra synes jeg
Ninemi Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Akkurat kjøpt denne vogna og gleder oss masse til å ta den i bruk. Har en liten bil (golf) men får fint plass til den i bagasjerommet. :-) Uten bagdelen selvfølgelig. Men slipper ta av noen hjul. :-)
jompa & lille<3 2011 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 så bra:) jeg har også et lite bagasje rom og har ikke fått prøvd vogna inn der,men da går d kanskje bare godt:) gleder meg og masse til og ta den i bruk:)
Frukten og To små Skrevet 12. desember 2007 #11 Skrevet 12. desember 2007 Hei. vi har kjøpt edgen og de er nok like store. vi har en toyota corolla stv, og vi måtte fjerne hattehyllen i bilen når vi skal ha den med. det eller hekte av hjulene, som er gjort på en-to-tre. klips prinsipp.. kjempe gode vogner, har fått anbefalt de av mange!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå