Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg er gravid igjen, 11 uker på vei! Lillesnuppa skal bli storesøster! Jeg har så lyst å fortelle det til hele verden, men vi har bestemt oss for å vente til julaften. Da skal lillesnuppa få en genser som det står "storesøster" på, så blir det spennende å se reaksjonene fra besteforeldre og tanter! Det blir 17 måneder mellom de to, og vi gleder oss så veldig! Var på første legekontroll idag!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, kjempefin måte å "avsløre" det på Masse gratulerer:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Gratulerer.... Sån har vi tenkt å avsløre det også når den tid kommer at han skal bli storebror:) Tihi....Gøy med hemmeligheter.....
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 gratulerer masse, deilig med en slik hemmelighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå