Gå til innhold

Jeg har en hemmelighet....!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid igjen, 11 uker på vei! Lillesnuppa skal bli storesøster!

 

Jeg har så lyst å fortelle det til hele verden, men vi har bestemt oss for å vente til julaften. Da skal lillesnuppa få en genser som det står "storesøster" på, så blir det spennende å se reaksjonene fra besteforeldre og tanter!

 

Det blir 17 måneder mellom de to, og vi gleder oss så veldig! Var på første legekontroll idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, kjempefin måte å "avsløre" det på:)

 

Masse gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer.... Sån har vi tenkt å avsløre det også når den tid kommer at han skal bli storebror:)

Tihi....Gøy med hemmeligheter.....

 

Skrevet

gratulerer masse, deilig med en slik hemmelighet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...