Lille nuffe Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg var sååå flink til å begynne med, men jeg synes det er så kaldt ute nå, så det er faktisk flere uker siden jeg har gjort det. Får litt dårlig samvittighet for snuppa som hadde hatt godt av litt frisk luft.
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 må egentlig bare svare nei her...=)
Mamma Mirabell Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 nei jeg har vært dårlig på det.. :( men han sover ute i vogna si så han får luft da. er ute i alle fall en gang pr dag men ikke på lange turer hver dag nei.. ofte bare bort til butikken og noen ganger en times tid...
Grorüd.. Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Triller som regel en liten tur hver dag, for postkassen står ikke utenfor huset, må gå et stykke for og hente posten.. Og jenta mi pleier og sovne da, så da er det greit med den faste turen om dagen.. :-)
* 5 om dagen * Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 egentlig ikke, men i det siste har vi gjort det, til og med midt på natta...hehe...men det er pga falsk krupp da... er ute hver dag ca et par timer, men er ingen vane her sånn ellers... men nå gjør vi alt som hjelper :-))
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Var veldig flink når gullet var baby. Tok det litt som en trim. Det eneste dumme er at han ble vant til å gå tur når han skulle sove. Ikke alltid det passet. Men han sovnet jo ofte med en gang. Sov alltid ute i vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå