mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har sluttet med alt av hormoner. Nei da, vi skal ikke ha flere barn. Men, så deilig å være meg igjen. Åååååå det er nesten som å lære og gå. Alt er liksom så mye lysere og mer positivt enn på lenge. Jeg har aldri vært særlig dyster, men det siste året har vært "tungt til sinns". Og jeg som hadde planer om å sette inn hormonspiral....Ha..... Det blir det ikke noe av vet jeg... Da var det sagt...... Jiiipppppppiiiiiiiiii!!!!!!!!!
Travelmor Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Skjønner godt at du føler deg lettet uten hormoner, uansett årsak:-) Dagene blir som en lek når humøret er deretter!
♥Snulder Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg synes nå at du var ganske så trivelig i utgangspunket jeg da! Men det er kanskje noe annet når man ser deg hver dag eller???? ;=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Å gå på hormoner når man egentlig ikke tåler det så godt er kjipe saker. I know! Men desto mer deilig å komme til seg selv igjen når man slutter:-) Og at man sikkert blir både triveligere og lettere å ha med å gjøre for omgivelsene er jo et klart pluss;-)) Selv om jeg også synes du har vært det bestandig da:-) Men så har vi jo ikke bodd sammen helelr da...hahahahaha:-) Sikkert tre gutter som er fornøyde hjemme hos deg da!
Sivalur Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Så bra da!! Ble nesten inspirert til å fjerne hormonspiralen selv, vet jo at jeg ikke tåler hormoner noe særlig, men trodde det skulle gå greit med denne siden det bare virker lokalt (visstnok). Men mistenker at den har påvirkning på både vekt og humør egentlig. Kos deg med et lyst sinn i førjulstiden!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hormonspiralen virker ikke bare lokalt! Hormonene kommer ut i blodbanen de.........
Trollmora Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Du- det må være kjempegodt å "finne seg sjæl" igjen, etter en periode hvor man føler at noe er galt, men vanskelig å sette fingeren på. ¨Noe er det nok med alt, føler selv at en helt vanlig hormonfri spiral heller ikke er det beste for kroppen. Ikke så veldig mange valg igjen så det blir vel til å slite en stund på det som er. Jiiiippppy til deg )
Plutseliten :) Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Godt at du har det topp! Hormoner er ikke til å spøke med...heller ikke med oss damer som sliter med dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå