Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har så problemer med hvilket dåps takkekort jeg skal velge... Hun hadde en fantastisk kjole som jeg bestilte gjennom internett, har sånt kongelig preg over seg hvis dere skjønner hva jeg mener? Jeg lurte egentlig hvor mye det hadde å si jeg? Det ene kortet er vakkert, der du ser ansiktet og overkroppen hennes og ikke så mye av kjolen, ikke no røde øyne på bildet På det andre bildet er a også veldig fin, der ser du hele jenta og kjolen er perfekt lagt ut, men så kommer mennet..... Mamma klager på at det er skygger i ansiktet hennes, det er lissom ikke det man legger så godt merke til hvis du da ikke studerer det, hun har røde øyne som jeg kan få fjerna på fotobutikken og hun har munnen åpen, et lite gap...skyggen kunne de ikke ta vekk sa de Skjønner at det ikke er så lett for dere når dere ikke ser bildene jeg har valgt ut, men klarer dere og forestille dere det og gi meg noen råd? Er kjolen egentlig så viktig og få med seg?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hva med et collage kort da, med begge bildene ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå