KaMa Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Det gjør liksom ikke noe å få 10.000 på konto, sånn helt ut av det blå, rett før jul. O'jul med din glede altså.. :-DDD
ragna Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 nå tenkte jeg helt feil i forhold til overskriften din; legat-graver. det er det mange som ikke har forstått vitsen med ;( men 10 tusen? siden du er nissen så deler du vel?
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Heldiggris! Jeg har ikke evner til å tenke på å søke om noe som helst... Gir det litt ekstra gnist i lesninga nå? Min gnist forsvant i forrige uke, ligger nå godt ann til en gnistrende stryk på mandag. Her er det enten, eller, hehe.
KaMa Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Har akkurat delt med alle regningene som lå her.. Og så deler jeg på den måten at julemiddagen blir enda mer rikholdig enn det som var den opprinnelige planen. Du er hjertlig velkommen. :-)
KaMa Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Nei. Det gjør tydeligvis ikke det.. Da hadde jeg jo ikke sittet her.. :-/ Men det er liiiike før jeg tar frem bøkene nå.
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har lest to sider i dag. ( og sikkert skrevet 20 innlegg her, hehe). Men nå skal jeg ta sats. Må bare dusje først. Og spise litt..
KaMa Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg svarte litt for fort. Gnistrende stryk? Å neida. Kjennes hodet tomt ut, så er det bare fordi all kunnskapen holder på å falle på plass. Det er et godt tegn. Så det så. Det var det i hvert fall noen som påsto på fredag, så jeg skålte ekstra for at jeg har så mye kunnskap som jeg ikke vet om enda.
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror jeg har et stort potensiale, det er bare det at unyttige ting ligger og sperrer. Lange utenattlekser fra tysktimene i åttende kan jeg enda på rams. Guten tag, sind si Herr Klein? Ja das bin ich. Wie lang sind sie schon in Siegburg, hehe.
KaMa Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 Uffda.. Det er IKKE det man kan kalle selektiv hukommelse.. Vel. Jeg tror jeg er klar for å gi opp skulkingen. Du får uansett ha lykke til med lesingen. :-)
nissetøs Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Takk. Lykke til du også. Bare èn igjen nå, så har vi juleferie....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå