**Oktober-mamma** Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Noen som vil tippe hva jeg får utifra mageformen? Har vert på ultralyd, men de kunne ikke se noe siden navlesnora lå mellom bena.. Vil gjerne vite, så skal på 3D i januar, men inntil da kan de som vil tippe:)
Blå + en i magen Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tipper GUTT!! Du hadde fin mage, så ikke ut til å ha lagt på deg noe som helst på sidene! Får håpe dere får sett mer i januar da. Lykke til
BabyBoy87 Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har også sånn "rett-frem"-mage som deg:) Og her er det gutt inni:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 termin com min mens termin:) fikk termin 3 mai etter ul. og fikk ikke sett det her heller. skal tilbake på fredag da.så får håpe, vi får vite det da:) gutte mage tipper jeg og
**Oktober-mamma** Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Selv om det ikke ser slik ut på mine bilder så er jeg ganske rund hele veien rundt, mye mer enn jeg var sist(har en gutt).. Og jormor sa hun kunne ikke helt kunne se hva det var pga av navlesnoren, men skulle hun tippe så ville hun sagt jente uten å være for påståelig.. Menmen.. tiden får vise:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå