Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har fått anbefalt den, og lurer på hva dere synes?
Sørland-snuppa Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 nei har ikke lest den, men har kjøpt den til flere i julegave i år. har hørt at den er god og den er veldig poppuler nå. søren også burde ha tenkt på det før jeg pakket de inn. kunne jo ha lest en først.hehe
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe, du får pakke opp en av dem og stormlese frem til lillejulaften! Veeeldig pent da, så du ikke ødelegger boka. )
Sørland-snuppa Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 he, he. tror kansje jeg skal gjøre det. men bare det at de er så fint pakket inn. var ikke meg som pakket de inn. er ikke noe flink til det. men boka er ganske dyr egentlig. tro det var rundt 350 og 390 en plass jeg ga for en. jeg synes ivertfall det er litt dyrt for ei bok. pleier ikke og kjøpe så mange bøker jeg. kan få boka både på norsk og engelsk
jordbærsjokolade Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg holder på med den nå. Den virker god, men hvis du har lest en del "alternative" bøker før så har du sikkert lest det meste som står i boken fra før:) Men den er absolutt verdt å lese altså!
Inga Bling Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 jeg kan fortelle deg hva som står. Tenk på at du får en stor fin bil i garasjen og du får det. Om du ikke får det er det fordi du har et negativt tankemønster. Du er selv skyld i at du har det bra eller dårlig. Hvor du er født, eller arv har ingenting med saken å gjøre. Amerikansk jippotull.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Må si meg enig der, Gløgg med rosinpupper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå