Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Begynte igår på dagen med at han var veldig hes, utover ettermiddagen ble han mer og mer tungpusten.. Stakkars lille slet med å puste ordentlig, våkna hver 30.min etter vi la han.. Så begynte feberen.. Fikk paracet, og den gikk ned litt.. Så kl 5 i natt hadde han 40.2 i temp.. Han er litt bedre av pusten nå, og bare 38.4 i temp.. Men vi tar han med til lege likevel, da det som regel blir verre om kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå