Gå til innhold

Nå er jeg....(samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

....100% sykemeldt pga bekkenplager.Var hos legen i dag,& han ga meg klar beskjed at nå blir det ikke mer jobbing på meg...som han sa at nå skal jeg bare kose meg, :) han er nå søt da!

Jobber i hjemmesykepleien...kjempetungt.Så nå kan jeg endelig ta ting i mitt eget tempo,& slippe & grue meg for & gå på jobb :)

Så nå blir det vel litt jul i heimen her også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da - men bra at du kan ta alt i eget temp, ja :) Når kjente du BL kom? Og hva er de første tegnene? Frykter BL her, støl i nedre del av rygg og vondt for å finne god liggestilling - men er bare 15 +4..

Skrevet

nå blir jo jeg 28 uker på fredag...kjente det vel kom snikende rundt 22 uke.Så har det bare gradvis blitt værre.Jeg har smerter i lyskeområdet som av & til stråler litt ned i bena.Etter endt arb.dag greide jeg nesten ikke gå,det gjorde kjempevondt...en følelse av & ha skikkelig gangsperre mellom bena,bare mye værre.Ryggproblemer nederst i ryggen & kjempevondt i halebenet om jeg sitter for lenge.

Men,det er jo mange som har bekkenproblemer tidlig i svangerskapet.Du burde være forsiktig...blir det for ille,gå til legen & sykemeld deg får det går for langt.Du vet,er smertene først kommet,forsvinner de jo ikke....så tenkt på helsa di,& ikke slit deg ut.Det er nå min oppfordring :)

Som legen min sa til meg i dag: at nå er det nok jobb & slit...nå skal du kun kose deg & nyte svangerskapet :)

Skrevet

Jeg har to i magen så regner med at alle sånne ting kommer tidligere enn vanlig..

Synes det nesten er litt rart at vi ikke får noe info fra lege e.l. om tegn vi bør være obs på, men, men.. Men nå vet jeg litt mer, takk :)

Kos deg og plei deg selv!!

Skrevet

ååå...så du har dobbel lykke i magen din du :) så deilig da! Det er jo vanlig at dere som venter tvillinger blir 100% sykemeldt rundt uke 20-22.Men husk på & ta vare på deg selv & dine 2 små...det er faktisk bedre at du blir sykemeldt litt tidligere,enn at du skal gå rundt & slite...så snakk med legen din du :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...