trebarnsmamma84 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Når hadde de første time hjå jordmor???eg er 13 veker på veg i dag...!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg går annenhver gang til jordmor & lege....fungerer kjempebra.Jeg hadde første time hos lege,så jordmor.Men du må ringe nærmeste helsestasjon selv & bestille jordmortime selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå