Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Kan hende jeg bare er en hysterisk mor nå, som ikke kan noe om kroppen, men, men, prøver alikevel Kjennte på babyen min, da kjentes det nesten ut som det var en utvekst på brystkassen. Dere vet akkurat i buen til ribbena, skal det være en "spiss" der? (en butt spiss for å si det sånn) Huff var litt vanskelig å forklare, håper noen forstår hva jeg mener.
pøber´n & je Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Det er vanlig. Du har akkurat det samme
En Prins + Prinsesse Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 hvis du mener at ribbeina har en "bøy" helt nederst lissom, (på hver side) så har sønnen min også det!! å det er vanlig etter alt jeg skjønner...
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Nei, ikke den bøyen på hver side, det er midt i mellom, i "festet" på en måte.
En Prins + Prinsesse Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 jeg vet om flere unger som har en sånn "kul" mellom ribbeina, i midten lissom... mellomgulvet eller hva det heter.. men aner ikke hva det er da... hvis du lurer sånn, så hør med helsesøster...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Gutten vår har også sånn! Jeg har snakka med lege om det, og ho har sagt at det ikke er noe farlig!
Alltid Var Jeg Klar- Alltid!! Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Takk for svar, da er nok ikke noe farlig. Tenkte å snakke med helsesøster, men ville ikke plage henne hvis det er noe som er helt vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå