*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Vet mange sliter mer enn meg... men trist uansett. Hadde en positiv cb digital i går. Så jeg rakk å være superhappy i et døgn. Var til gynekolog i dag, og han sa det blødde og at jeg høyst sannsynlig spontanaborterer akkuar nå. Noe annet ville overraske ham stort...
skytte75:) Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Så trist! Føler med deg!! Håper det går neste gang!!
bittelill Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Huff stakkars deg, det er ikke saa mye annet aa si enn at jeg haaper det klaffer igjen med foerste anledning.. Det er saa trist naar slikt skjer. Stor klem!!!
STORMCIRCLE Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hei Lykkelita Begynte å blø i går jeg også. Kraftigere i dag så det gikk samme veien for meg også. Men det er bare å prøve i gjen. Vi kan ikke gi opp nå
kei80 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 vondt å lese innlegget.tenker på deg og føler med deg og ønsker deg masse lykke til videre i prøvingen! Klem
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 hei, uff så trist å høre. håper d går bra med deg. vil faktisk ikke anbefale deg å ta gyn undersøkelser i di 12 ukene. d kan faktisk ha en innvirkning på om spiren klarer å klore seg fast... innvendig ul er greit for da er di ikke oppi å krafser. men d kan jo hende at alt er i ordn me dn lille selv om du blør litt. er jo flere som har hatt blødninger da di skulle hatt mensen å alikevell har spiren klort seg fast:)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 Vil først takke dere alle for trøstende ord... så til Grysom... Ser du har slitt mye, mye lenger enn meg... så jeg skal jo egentlig ikke klage... angående GU... jeg skulle egentlig bare ha innvendig UL, men så ville legen ta celleprøve også. Grunnen til den innvendige UL var at jeg etter forrige SA har hatt mye smerter, så det skulle sjekkes om alt var i orden... og det er det visst, så langt han kan se.. bortsett fra at jeg nå altså har en ny SA... Men takker for tipset :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 uff så leit. skal til innvendig ul selv nå dn 21. går privat å d var han som advarte meg mot å ta gu med celle prøve å trykk på livmoren. håper virkelig at du slipper å slite like lenge som oss. å selv om vi har prøvd lengre gjør ikke d smerten din noe mindre. nei du får ta ordentli godt vare på deg selv i tiden fremover. tenker på deg <3
Truseprinsesse Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Huff. Dette var veldig trist. Vet ikke helt hva jeg skal si. Må være veldig vanskelig når sånt skjer. Ta vare på hverandre i denne vanskelige tiden. *trøsteklem*
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 Tusen takk for det.. og krysser fingre for dere også! (Var også på en privat klinikk i dag, med en overlege fra sykehuset som legen jeg hadde.....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå