Gå til innhold

Wow, dette var sterk kost!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Igår fikk jeg det mest spesielle julebrevet, jeg noengang har fått. Jeg har en gammel, veldig religiøs fjern slektning i Italia. I år sendte hun ut et masseprodusert julebrev, hvor hun skrev litt om sine tanker rundt julen og vor herrlige frelsers fødsel. Greit nok. Men for å illustrere de grusomme lidelsene frelseren gikk igjennom, da han ble korsfestet, hadde hun lagd en tegning av et korsfestet spedbarn! Litt av et julemotiv. Nå er ikke jeg religiøs av noe slag, men jeg prøvde virkelig så godt jeg kunne, å forstå hennes budskap. Men jeg måtte melde pass... Selvom tanken hennes sikkert var god, havnet julebrevet i søppeldunken. Flere som har fått noen ....eh..... litt spesielle julehilsener?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel for å illustrere at den voksen Jesus som døde på korset var den samme som spedbarnet som lå i krybba...

Skrevet

Det var vel litt voldsomt! Tror jeg hadde gjort som deg og latt det havne i søpla. Har nok ikke fått noe som trumfer dette, men hadde en venninne som fant ut at hun skulle spre litt juleduft med kortene sine, så hun tømte masse kanel oppi konvoluttene, så når vi "heldige" mottakere åpnet så drysset det kanel overalt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...