Gå til innhold

Jeg som skulle til legen.. her kommer oppdatering og utmelding av augustklubben....


*Lykkelita*2barnsmor

Anbefalte innlegg

Jeg er/VAR gravid. For da han skulle begynne GU med å ta celleprøve sa han at det blødde, og at det blødde for mye til å få tatt celleprøve. Han mente derfor at jeg da er i gang med ny spontanabort. Har da tilsammen fire siden april, men legene mener de to første ikke var annet enn forsinket mens... (Hadde svake pos tester)

 

Så da er det bare å bite tennene sammen og holde dagen ut på jobb. Bli ferdig med mens, og begynne på'an igjen :-(

 

Takker for svarene jeg fikk på den andre tråden min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff så leit!

Syns du er tøff som holder ut dagen på jobb, man blir jo så utrolig skuffet når slikt skjer.

Tenker på deg, og ønsker deg masse lykke til med videre prøving når den verste skuffelsen har lagt seg.

 

Trøsteklem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da. Du får tenke positivt ei lita stund til. Krev å få komme på UL. Du kan ikke være sikker før det. Du kan godt blø masse og likevel være gravid. Har ei svigerinne i samme situasjon og der banker det et lite hjerte selv om ho har masse blødninger. Ho er ikke kommet så langt enda og vi håper det kan sitte denne gang. Ho har også mistet før. Selv håper jeg at jeg kan melde meg inn i denne klubben etter at jeg mistet tidligere i år. Har en uke igjen før jeg kan teste meg...

 

Uansett - masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to

 

Og takk til Anonym... jeg skal prøve å holde litt på et lite håp... men det ser ut til at blødningene tar seg litt opp nå...

 

Håper i alle fall at du har en spire på gang, så kan du ta over plassen min her inne... ;-)

Dersom det viser seg at spiren klorer seg fast, skal jeg oppdatere i løpet av noen dager tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars dag. Føler virkelig med deg. Har selv mistet noen ganger og vet hvor tungt det er. Krysser fingrene for at det skal gå bra denne gang. Jeg håper det går fint og at blødningene går over og alt ordenr seg. Uansett lykke til.

 

 

 

Stor klem og medfølelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for godord.. blør ikke så mye akkurat nå.... men det gjør jeg ikke alltid på kvelden heller.. klamrer meg nok litt til et lite håp, men det som er dumt med det, er at fallhøyden er enda større.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...