Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har et tips som definitivt er verdt å prøve! Jeg har knapt sovet de tre siste ukene - max tre-fire timer per natt, og jeg kjente etterhvert at den energien jeg hadde for en tid tilbake lissom ble litt borte...jeg som gledet meg sånn til å stelle i stand både til jul og til baby, hadde plutselig ikke helt krefter til det Men i går var jeg hos lege og målte blodtrykket, som dessverre var litt høyt. Han rådet meg til å kjøpe massasjeolje, og kreve massasje av min kjære, før sengetid. Så i går rundt halv elleve tok jeg meg først en kopp med sove-te, deretter gav pus meg en deilig massasje på skulder/nakke/rygg med en avslappende olje, og til slutt tok jeg en varm dusj førjeg krøp til køys på et godt utluftet soverom. Leste litt i en bok som egentlig er ganske kjedelig (gjeeesp...) og sovnet som en stein da jeg slukket lyset. Har sovet i hele natt - våknet bare hver gang jeg skulle snu meg, samt én eneste gang var jeg oppe for å gå på do. Har ikke sovet så godt på måneder! Så det anbefales absolutt å prøve det - håper det funker for flere enn meg! Så nå skal jeg til legen, og se om det har gjort utslag på blodtrykket mitt og..
Afrodite´71 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei Godt tips, det høres deilig ut. Her er et annet godt tips; separate soverom. Ikke så romantisk, men både jeg og mannen min har tatt natta tilbake. Nå hører han ikke at jeg snorker (noe jeg begynte med etter som magen vokste), og han har dermed overskudd til å massere leggene og skuldrene mine før leggetid! Jeg har hele senga for meg selv, og kan vri og snu meg som jeg vil. Blir også roligere av å slippe å tenke på om jeg vekker ham hver gang jeg går på do, setter meg opp, stønner etc. Som sagt; ikke så romantisk, men guuuud så deilig det er å sove! (Pluss at han holder på å fryse ihjel siden jeg MÅ ha vinduet oppe, selv om jeg sover i bare trusa. Stakkaren ble til slutt forkjølet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå