Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Å e så gla å klare ikke slutt å tut!!!!!! Har vært så bekymra å skjønne ikke korfør, men han fant den på første forsøk!!!! Bare satt den der dingsebomsen ned på magen å der VA HJERTELYDN!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ å e så gla!! E jo bare 12 uke pluss nån daga så han va veldi usikker på om vi bei å høre nå uansett!! ååå men jaaaaaaaaaaaaaa :):):):):)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Der fikk jeg svar ja... SÅ DEILIG;NÅ BLE JEG SÅÅ GLAD PÅ DINE VEGNE.. Omsider kan du senke skuldrene og bare nyte det faktum at ja,du skal faktisk bli mamma:) Gratulerer såå mye vennen,godt at alt var bra:) :) Gråter litt med deg jeg,nåja..du vet nå hvordan det er...
Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Ja er skikkelig godt!!! Og holdt på å sovne her på soffen isted, men av en eller annen grunn hadde halve verden bestemt seg for å sende melding og ringe akkurat da, så er helt i ørska her nå jeg! Men men! Sånn er det! Er bare så glad nå!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Skjønner godt at du er glad jeg,så bekymret som du har vært også er alt fint:) Beste følelsen i hele verden. Og nå har vi liksom lov til å slå oss til ro om at dette går vår vei:) Fikk ringt sjefen da og fortalte om min 50%,det ble vel ikke tatt veldig godt i mot men er det vits i å begynne 100% da og bli sjukemeldt på nytt?? Tror ikke det altså. Ja,ja,vi får henge her en 15 ukers tid nå da før vi beveger oss videre.. Måtte tiden gå fort!!!
Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 Vet du, jeg syns det er utrolig dårlig lederegenskap å reagere negativt på slike ting! Sjefen din må jo heller jobbe sammen med deg og se hva dere kan gjøre sammen for å holde deg lengst mulig på jobb!!! skal sende min sjef nedover og gi en liten leksjon! Hun er råskummel og full av en eller annen hudsykdom så hun gjør nok inntrykk!! :-)
en på vei *utklekket:)* Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 "ler" Kanskje det hadde gjort nytta si,men det går nok bra. Det er liksom litt komplisert fordi sjefen er min bror. Heldigvis er vi veldig søsken så det koster meg lite å sette han på plass. Men han veit jo også hvordan historien har vært tidligere,så da går det nok bra. Han har allerede fått inn en til så jeg blir bare sånn ekstra pluss,det er jo endel jeg må styre unna.. Men det skal bli deilig å jobbe igjen,da går liksom dagene litt fortere:) Har du bestilt time hos jordmor ennå?? Fikk liksom ikke med det skjemaet hvor det står hvilke uker jeg skal hvor... Men skal ha ny ul i slutten av januar da..spennende..da vil vi vite kjønn:)
ie28 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 JIIIPPIII - kjempeblad på dine vegner =) Godt å høre at alt er vel med deg og lille nurket. En god nyhet på en tirsdag ettermiddag.
Nætte;mortil2 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 :-) Ja går bare rundt og smiler!! var nettopp på et personal møte på jobb og skulle jobbe i gruppe, men jeg var helt vekke!! :-) Er bare i skyene! Og nå vet jeg jo at de små bevegelsene jeg har kjent , de er faktisk helt ekte...... sjef og bror ja! det er jo litt spes!! Godt det da egentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå