Gå til innhold

antibiotika og eggløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:) Jeg har fått en streptokokk inf. i halsen og måtte starte på antibiotika. Skal ha el neste uke, burde vi vente. Noen som vet om det påvirker negativt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk noe for urinveisinfeksjon, zeleksid tror jeg det var.. det var rett før el.. fikk el uka etter, så den ble utsatt..

Skrevet

Så el ble utsatt pga antibiotikaen? Jeg føler meg proppet full av antibiotika, og er redd det ent kan skade egget.. Kan jo vente en mnd, men vi har jo prøvd en stund da, og da venter man på disse el:)

Skrevet

el ble utstt til neste uka ja.. det står vel på pakningsvedlegget angånde graviditet.. hvis ikke det står noe at en ikke skal ta det under graviditet.. ser jeg ikke noe grunn til å prøve denne mnd å :) lykke til

Skrevet

Hei!

Jeg er ikke sikker, men jeg vil anta at antibiotika ikke skader egget. Hva slags antibiotika bruker du? Du kan slå det opp på felleskatalogen.no å lese om forsiktighetsregler der.

Er du født i november/desember i 1975, siden du kaller deg skytte75??

Lindus :)

Skrevet

Takk for svar:) Jeg tar apocillin 1g x3. Har sjekket felleskatalogen, og man kan ta den under sv. Vi får gå på med friskt mot til neste uke:)

Skrevet

Så bra da :) Ja, det er bare å gå på med et positivt sinn! Vi er prøvere vi også....første prøvesyklus denne måneden, så det blir spennende. Tror jo ikke det sitter på første forsøk, men man vet jo aldri;)

Grunnen til at jeg spurte om nick navnet ditt er fordi jeg er skytte født i 1975...ser du...hehe¨

Lindus:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...