Gå til innhold

Det "knepper" i hofta hans...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... har en gutt på 8 uker, og når han ligger og sparker med beina så lager ene hofta hans en "kneppe"lyd. Virker ikke som det er vondt eller ubehagelig, men jeg lurer jo litt på hva det er...

Noen som har babyer med det samme?

Vi skal til legen i morgen (min litt forsinka 6ukerskontroll) så kommer til å spørre han om det da, men ville bare høre om noen hadde vært borti det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

flott at du skal til legen imorra :-))

ikke glem å si i fra, selv om de pleier å sjekke det ut på kontrollen.

Det kan vare en "slerk" i hofta, som oftest må behandles med pute.

om det ikke blir oppdaget tidlig nok, er det veldig masse styr.

Men ikke noe problen når han er så liten tror jeg....

lykke til...

ps: sier du åssen det går hos legen i morra?? er litt spent på om det kan være det serru...

Skrevet

Ville ha sjekket det jeg ja. For som hun over her sier så kan det være noe med hoften. Har ett putebarn og Didrik som lå i faresonen så. Hoften til Didrik klikker slik noen ganger og det kommer av at hoften ikke var helt i vinkel. Men han var så bra som det går an å bli egentlig da, men de lydene kom av det likevel sa legen. Slapp pute på han da...

Skrevet

Takk for svar:)

Sjekker det i morgen ja, og sier fra hvordan det gikk :)

Skrevet

Det trenger ikke være noe galt, men det kan være. Mini har kneppelyd i den ene hofta, men ikke noe galt! Har sjekket på ul to ganger(pga arv).

Håper det ikke er noe!

Skrevet

Satser på at det ikke er noe, men godt å få sjekket i og med at jeg har en fetter og en niese (altså hans kusine) som har måttet bruke pute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...