Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvis man har generelt vondt i ryggen, som om man har mensen, og litt stikking i underlivet... kan det bety at noe er på gang...?? Har da 3 uker igjen, så det burde bare være noe annet. Vet ikke om jeg tørr sende mannen bort fra området. Hva tror dere??? Burde jo vite hva som er fødsel da jeg har født før, men det er liksom så lenge siden...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei Jeg kan desverre ikke svare deg på det du lurer på, men har det akkurat slik selv, 4 uker igjen jeg. Har hatt dette i ca.2uker nå.
Afrodite´71 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hatt det slik siden uke 34. Nå i uke 37...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 da høres det ut som det går bra å sende mannen bort... Det er ikke som vanlige kynnere, for det har jeg hatt siden tidlig tidlig. Håper virkelig at jeg holder ut terminen, det er jo meningen at babyen skal være der inne så lenge...
jan.mam Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Ja, godt å se at det er flere. Er i uke 35 og har hatt to sånne netter med kraftige menssmerter i ryggen og stikkinger i nedre del av mageregionen siste uken. Regner med at det bare er en del av modningen. Blir litt glad når jeg kjenner at det skjer noe. Sist gang så gikk jeg 10 dager over termin og merket ikke noe før slimproppen gikk. Da holdt jeg på i 19 timer før det ble keisersnitt. Håper å kunne føde vanlig denne gangen. Men det får bli som det blir. Det viktigste er jo at gutten min kommer ut frisk og rask :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå