Gå til innhold

Pms er dyrt og fetende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når man er fet blir man sur, og når man er sur blir man fet. Verden er urettferdig.

Og nå er kontoen skrapa og minibankkortet har gnagsår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av trening blir man glad fordi man får så mye endorfiner i rompa, kan anbefales mot pms, fedme og hjelper så ikke kontoen blir skrapa med pms mat/ snop.

god jul;p

Skrevet

Pms er mitt alibi for å forgripe meg på sjokolade. Har ikke utviklet fedme enda, selv om forbruket stadig når nye høyder, og jeg tror jeg har pms relativt ofte.

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, men siden jeg har en dårlig tilpassa kropp til trening gatelangs og ellers ikke har sett dagslys annet enn i transitt mellom jobb, lege og sjuke unger siden en gang i november har det med trening blitt noe nedprioritert, kan du si. Har en klamreape-sjukling og er dessverre ikke så disiplinert at jeg kjører knebøy på stuegulvet når ungen endelig har sovna for sjette gang sånn rundt ellevetida på kvelden, full av paracet og rallehoste...

Skrevet

jeg har ikke noe spesiell pms periode er konstant kodtesyp og har hatt humørsvingninger siden jeg var gravid for over etår siden. fedme har jeg også men trening hjelper.

Skrevet

da er ikke pms ditt problem men kansje noe sliten, god bedring til dere begge.

forresten god musikk på stua er også en god påvirkning på humøret. enten den brukes til soffaslafring eller til husvask. eller bare det å slippe løs rompa til.

Skrevet

kodtesyp hehe det var jammen meg et fint ord, skullenaturligvis stå GODTESYK da

Skrevet

Enig i at kombien pms, sliten og utrent og sjuk unge er en uting. Men i kveld blir det musikk, ja!

Skrevet

og det behøverikke kontoen bli skrapa av.

:)

jeg er ekspert i å spare penger. etter snart 6 år med studentøkonomi så blir man det.

Skrevet

pms er en dårlig unskyldning. Det som egentli feiler dere er grådighet. Og mangel på andre lyster her i livet. Trøstespisere.

Skrevet

hahaha

rister på hodet og klasker panne

Skrevet

jeg vet om noe som vil gjøre det glad luten.....

hint hint; profilen min ;D

Skrevet

Djevelfrø, du er for seint ute, nå er jeg post-ms, eller midt-i-ms, så det hjelper ikke!!!

Skrevet

ah, jeg liker ordet. for idag er jeg et utsprunget djevelfrø. mhm. dagen blir ikke bedre ;/

er det mulig å ha pms på etterskudd? eller er det bare slik at jeg er naturlig djevelsk og sur?

er du ferdig med julekortene?

Skrevet

Du er en blomsrende fullt utsprunget djevel, tenker jeg! Helt naturlig.

Definer ferdig... har laget dem, teller det? Har ferdigfrankerte konvolutter, og ingen får ungebilder, det gidder jeg ikke samt at den ene ungen tar ut sin anarkistgreie med å nekte å se normal ut noen gang i løpet av et helt år.

Skrevet

Det er feil. Lysten på sjokolade er lysten på å stimulere belønningsenteret i hjernen, nucleus accumbens, for å få dopaminøkning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...