Synnøve_Solbakken Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Sliter med leggkramper nesten hver natt, er det noen som har hatt effekt av magnesium?
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Kjempeeffekt. Kunne ikke klart meg uten.
Synnøve_Solbakken Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Da må jeg skaffe det, krampene har vært til å holde ut til nå, men nå er de kjempevonde, og gjerne i begge beina samtidig. Klarte meg uten sist, hadde endel kramper da også. Men orker jammen ikke tre mnd til med disse vonde... Tusen takk for svar
It's all about me Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tar hele tiden uansett gravid eller ikke, er en del plaget ellers også med urolighet i beina. Blir så mye bedre nattsøvn atte. Tror jeg er avhengig, he he.
BeBe_83 - nr 2 i oktober Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Magnesium har ikke noen dokumentert effekt mot leggkramper, selv om det tydeligvis hjelper for mange. Det har derimot kalsiumtilskudd, iflg Gro Nylander i boken "på vei"- et gram tas to ganger daglig.
lillesnupp Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hei! Jeg brukte novaluzid (mot halsbrann) en god del i forrige sv.skap, og da forsvant leggkrampene etter hvert! Viste seg at det inneholder magnesium.. så kanskje det har effekt? Ellers skal det visst være hjelp i å få leggmassasje før du legger deg for å sove..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå