St.Sunniva Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Trodde først det var øyekatarr, men begynner nå å tro at det kan være pga linsene mine. Våknet i går morges med litt puss i ene øyet, men var ikke noe særlig så jeg satte på linser og dro på jobb. Utover dagen ble det bare verre og verre, og det kom masse som så ut som verk...rant hele tiden liksom...så jeg måtte jo sitte og tørke hele tiden. Hadde ingen mulighet til å ta av linsene siden jeg var på jobb og ikke hadde med briller, så det ble vel ikke noe bedre av den grunn. Kan det være noe jeg har gjort når jeg har satt på/tatt av linsene? Merket jo ingenting når jeg la meg på søndag heller liksom. Men det er liksom hovent både under og over...samt veldig rødt inni. Verker ikke like mye nå som i går og i natt, og heller ikke like sårt..Burde kanskje ta meg en tur til optiker jeg da...så kan de jo se om det er noe
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Ta deg en tur til optiker/øyelege el l, og om du merker at du blir lyssensitiv så gjør det FORT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå