Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Endelig etter 1 uke med hylskriking på kveld/natt så har Camilla sovet i hele natt, og roet seg med smokk og trøst i går kveld. Håper dette fortsetter. Tror det er hjørnetennene som har plaget henne skikkelig denne gangen. Heldigvis så er den siste hjørnetanna snart helt gjennom så da håper vi hun får det litt bedre stakkars...
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei, Ja jeg skjønner veldig godt hva du mener. Her har vi hatt det sånn i en seks-syv uker. Men her svinger det. Plutselig har vi veldig urolige netter og så snur det og vi får noen rolige netter. I dag måtte jeg vekke henne kl. 09. Da hadde hun sovet 14 timer i strekk uten mat og uten å ha vært våken i det hele tatt. Fantastisk deilig. Her kommer det ingen tenner da. De ser ut til å ta sin tid. Håper det roer seg godt ned for dere nå.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Ja æsj, det er ikke noe moro å ha skrikebarn på kveld og natt, skjønner hva du mener jeg også. Søvn er undervurdert! Håper Camilla får tennene sine snart, det må jo være vondt stakkars. Godt for deg å få sove en hel natt også tenker jeg :-)
Millapril Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Så deilig å endelig få litt søvn igjen. Merker det godt hvis det blir for lite. Håper tennene kommer på plass snart, hun har jo så mange nå! Fælt at det skal plage dem så mye med disse tennene... Nyt nattesøvnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå