Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har kjøpt ny lue til snuppa, endelig fant jeg en jeg syns var super! En rosa ,tykk lue, med hals og borrelås i halsen. Det er jo tross alt kaldt ute, så noe godt må hun jo ha på hodet. DUMME meg sendte den med til barnefar, men kan jo ikke sende jenta uten lue heller. Fikk den da selvfølgelig ikke tilbake, så jeg sendte sms til han og spurte hvor den var, og fikk beskjed om at den var på plassen hennes. Kikka i bhg, og den var ikke der, og de hadde ikke sett den heller. Så jeg sendte en ny sms i dag, og skrev "sikker på du sendte med riktig lue? Den rosa tykke, med hals, og borrelås"? og fikk til svar "ho hadde på lue når ho kom".... DJISSES, ja, men DEN lua???? Nå går ho rundt i reservelua si, som ikke er varm nok, og ramler av støtt! Nå skulle han "se" hjemme da, om den "tilfeldigvis" var der... Hvorfor kan han ikke bare sende med klærne tilbake??? Det er YTTERTØY, det er kaldt ute!!! I give up!
Mockanin Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Vet du hva.... dette er litt "høl i huet" det jeg skal si nå, men jeg har selv vært nødt til å gjøre det sånn. Når snuppa skal til faren sin så ikke send med henne klær du er redd for å ikke få tilbake.. Hadde det sånn med faren til eldstemann en periode. Det var faktisk sånn en periode at jeg sendte ungen av gårde i alrighte klær og fikk han tilbake i for små klær. Så begynte jeg å sende han tilbake i samme klæra som jeg fikk han hjem i. Etter en stund kom ungen tilbake i ordentlige klær. Og du.. slettes ikke sikkert faren til snuppa di registrerte hvilken lue hun hadde på når hun kom. Mannfolk er ofte ikke som oss damer. Jeg har vært nødt til å "lære" opp mannen min litt.
Pappas fultreffer :) Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Jeg hadde det akkurat sånn med eldstemann hver gang han skulle til moren sin. Jeg og endte opp med å sende ham tilbake i akkurat de samme klærne som han ble sendt til oss i. Selv om de var både for små og gjerne hullete. Men jeg mangler så mange fine klær nå pga at jeg ikke gjorde det med engang. Så sett igang, sett hardt mot hardt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå