Gå til innhold

Dere som har parkett gulv !!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Knirker deres gulv ?? Noen som har klaget på det,hvordan gikk det ??

 

Vårt gulv knirker og knaker mye på enkelte steder.De kom og limte det, men det knirker ennå.....irriterende.

De kommer på torsdag igjen for å se på det.

 

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legges det riktig skal det ikke knirke.

Skrevet

Det er hva jeg også mener, men de sier det kan knirke pga temperatur forskjeller...bullshit!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det er jo treverk, så det vil utvide seg, og strekke seg sammen alt etter temperaturen. Men at det skal knirke, det tror jeg ikke.

Vi har forøvrig ingen knirking, men gulvet gir etter enkelte plasser.

Har ikke prøvd og klage, men kunne sikkert gjort det, iom at vi har kjøpt et helt nytt hus, og har 5års garanti

Skrevet

Ja da burde det knirket som et uvær her.

Drit kaldt om morgene.....like etter er det fyrt så mye i ovnen at den burde ha smelta, ha ha.

Nei, knirking er unøyaktighet og noe som gnisser inntil hverandre. Men jeg er ingen ekspert da....

Skrevet

Vi har lakt parketten selv, for ca.3 år siden. Knirker ikke her.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg skrev vel at det ikke skulle knirke, eller? Forøvrig enig med deg om at det da er lagt feil..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...