Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor går jeg plutselig rundt og mumler på åndssvak repetisjon: Donald Duck og kompani klatra nedover rompa mi Da dem kom til midten datt dem ned i dritten Pronomenbruk indikerer sterk barndomspåvirkning. Mulig jeg er traumatisert.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hmmm...den har jeg ikke hørt før..må memoriseres
KariMari Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Men den var jo litt fin au da;-) Jeg er sånn at den første sangen jeg hører på morgenen, går jeg og nynner på resten av dagen. Igår hørte jeg Alejandro Fuentes, og sang "Heeeell if I....osv" resten av arbeidsdagen.... Helt til kollegaen på nabokontoret kommer inn, lener seg oppetter dørkarmen og spør: " Nå må du slutte å banne så jævlig for faen"
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, det er ikke greit med sånt som ormer seg inn i hjernen, nei. Men min kom ormende UT av hjernen etter 30 år, det synes jeg var mer foruroligende...
Super-Langbein Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Pupp pupp Donald Duck brannstasjon og luftkanon! Denne plages jeg med.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hva med melkebutikk, melkebutikk, hemmeligrom brannstasjon luftkanon - med tilhørende peking på pupper, navle, tiss og rompe? Kunne det være noe?
Super-Langbein Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jo absolutt, har egentlig ikke skjønt hva Donald har i navlen å gjøre.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 hihihi festelig den har jeg ikke hørt før. men forstår frustrasjonenover å ha den på hjernen
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 *Hjernen er alene* Er tittelen til en låt av Seigmen=)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Ånei og nei Nå vet jeg hvem sug lut er: Det er meg!!!!! Jeg har nemlig også vært plaget av dette rimet over en lengre periode (for ikke å snakke om min kjære make som må¨høre på meg...) Det melkebutikk rimet med påfølgende bevegelser hadde jeg faktisk en periode med i sommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå