Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har hatt store smerter i magen i natt. Var så vondt at måtte nesten kaste opp, og tårer sto ut av øynene. Dette varte i to timer, og var sikker på at noe var på gang. Har siden det hatt et veldig press mot bekkenet, smerter i lår og rumpe og ordentlige "mensmurringer". Har siden i morges hatt mye diare, og en "tung" følelse i magen. Baby var før det startet i natt mer aktiv enn vanlig, og har vært aktiv i dag. Noen som har vært bort i lignende? Minte meg mye om veene under første fødsel, som jeg hadde glemt men brått kom på i natt. Men de stopper vel ikke opp når de først er i gang??
Marianne D. Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei! Ja, hadde noe lignende natt til lør., i to- tre timer. Da pakket jeg sakene mine og hadde tlf.nr. klart til KK,føden. Men det gikk over. Tenker at d er med aktivitet denne gangen( 4!), eller d kan være et forvarsel. Prøver å ta d med ro, og hvile mest mulig. Det kan godt være at du er i fødsel, men det går an å se om d gir seg.
Afrodite´71 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Morn Hadde en lignende dag i går. Er i uke 37, og trodde ungen skulle komme ut både her og der. Han var utrolig aktiv, og jeg hadde en sviende menssmerte i rygg og mage. Hadde løs mage og var på do flere ganger. Var uvel, kvalm, kortpustet og svimmel. Tenkte som du, at "nå må det vel skje noe!" og la litt tidlig for å få mest mulig hvile i tilfelle. Men neida! I dag er formen ok igjen, selv om jeg er trøtt etter en rastløs natt. Men håper jo at det er et forvarsel og at det ikke drøyer alt for lenge, da. Hvor mange uker er du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå